/Files/images/flag-ukrainy-animatsionnaya-kartinka-0010.gif/Files/images/Копия 14138416.png 2021-2022 навчальний рік

/Files/images/Копия Фото3948.jpg

Увага!

З 14 лютого 2022р подовжено організацію освітнього процесу з використанням технологій дистанційного нпвчання для учнів 1-11 класів

Увага!

З 01.02.2022 по 11.02.2022 згідно з рекомендацій МОН, МОЗ, ВЦА буде організоване дистанційне навчання на базі платформи e-school (як в минулому році)

/Files/images/сл3.png

/Files/images/сл4.png

/Files/images/Изображение 357 055(1).jpg

/Files/images/491d11_27435b1af4a84f67a79c7b61c3ae3463_mv2.jpg

ВШО

Всеукраїнська школа онлайн- це платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів та методичної підтримки вчителів.

Мета Всеукраїнської школи онлайн - забезпечити кожному українському учневі та вчителю рівний, вільний і безоплатний доступ до якісного навчального контенту.

Платформа містить відеоуроки, тести та матеріали для самостійної роботи з 18 основних предметів: українська література, українська мова, біологія, біологія та екологія, географія, всесвітня історія, історія України, математика, алгебра, алгебра і початки аналізу, геометрія, мистецтво, основи правознавства, природознавство, фізика, хімія, англійська мова та зарубіжна література.

Діти зможуть користуватися платформою як для навчання під час карантину, так і для ознайомлення з темою, яку пропустили у школі через хворобу або з інших причин. Для вчителів розроблені рекомендації для проведення змішаного та дистанційного навчання за допомогою навчальних матеріалів платформи.

Увесь навчальний контент відповідає чинним державним освітнім програмам, а його якість перевірена Українським інститутом розвитку освіти. Перелік та тематику курсів запропоновано Міністерством освіти і науки України.

Платформу створено Громадською спілкою «Освіторія» на замовлення Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства освіти і науки України та державної установи «Український інститут розвитку освіти», за підтримки Швейцарії в межах Швейцарсько-українського проєкту DECIDE, який виконується Консорціумом ГО DOCCU та PH Zurich.

https://lms.e-school.net.ua/

/Files/images/сл5.png

/Files/images/сл6.png

/Files/images/сл7.png

/Files/images/сл8.png

/Files/images/сл9.png

/Files/images/сл11.png

/Files/images/разделит линия1.jpg

Учні 10-11 класів Волноваської ЗОШ №2 уважно вивчають матеріали підготовки та проведення ЗНО-2022 на сайті Донецького регіонального центру оцінювання якості освіти

/Files/images/IMG_20200120_123157_967.jpg


Результат проходження квесту - максимальний бал ЗНО (200)



Волноваська ЗОШ № 2 сьогодні є навчальним закладом, який створює умови для формування національної самосвідомості, активної життєвої позиції громадянина-патріота. Педагогічний колектив нашої школи знаходиться у діях на шляху впровадження Моделі нової сучасної школи, де було б цікаво і затишно кожному, де статус розвиненої особистості був би пріоритетним


ГОЛОВНІ СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ШКОЛИ

Ø Надання якісних освітніх послуг.

Ø Можливість вже в школі розкрити свої здібності, зорієнтуватися у високотехнологічному конкурентному світі.

Ø Поліпшення якості змісту уроку у старшій профільній школі з урахуваннямособистісно-розвиваючогопідходу до його формування.

Ø Розширення можливостей соціалізації учнів, забезпечення наступності між загальною та професійною освітою.

Ø Розгалужена система пошуку і підтримки талановитих дітей, їх супровід протягом усього періоду становлення особистості.

Ø Система стимулів для кращих педагогів, постійного підвищення їх кваліфікації, поповнення новим поколінням вчителів.

Ø Розвиток інноваційної діяльності. Створення моделі різнорівневого навчання.

Ø Приоритет здорового способу життя. Формування філософії «Здорова школа в здоров'ї кожного»: від бажаного до необхідного.

Ø Залучення позабюджетних джерел фінансування для розвитку навчального закладу.

Ø Для впровадження в практику визначених напрямів в школі є необхідні умови.

Пріоритетним напрямком роботи закладу є

“Сприяння самоосвітній діяльності вчителів щодо оволодіння педагогічними та методичними інноваціями в міжатестаційний період.”

Відповідно обраного напрямку педагогічним колективом вирішуються такі задачі:

• Вдосконалення змісту, форм та методів роботи вчителя в умовах проведення зовнішнього незалежного тестування.

• Розширення можливостей соціалізації учнів, забезпечення наступності між загальною та професійною освітою.

• Вивчення проблем психологічного супроводження особистісно-орієнтованого навчання, тощо.

Кожна школа пише свою сторінку у великій книзі всеукраїнського педагогічного досвіду. Волноваська ЗОШ №2 , яка була створена у1936 році ,як школа № 24 для дітей залізничників, за 80-річний період має достатньо багатий досвід, яким можна поповнити педагогічну скарбничку української освіти.

Сьогодні Волноваська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Волноваської районної ради Донецької області розташовується в двоповерховому приміщенні, має дві окремі будівлі, стан яких задовільний.

Будівля школи в цілому забезпечує оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу, відпочинку і харчування учнів. Щороку проводяться поточні ремонти за рахунок батьківських, спонсорських та державних коштів. Загальна площа школи 1 771 м². Площа навчальних приміщень – 1 475 м².

Оновлення змісту освіти, структури та форм навчання у нашому закладі спрямоване на створення оптимальних умов для підвищення ефективності навчально-виховного процесу, реалізації особистого потенціалу кожного учня. Впродовж кількох останніх років стабільним залишається рівень навчальних досягнень учнів. Якість знань в середньому становить 55-57 відсотків.

Найважливішими аспектами діяльності адміністрації закладу виступають:

-Збереження контингенту учасників навчально-виховного процесу;

-Підвищення якості освіти та виховання;

-Роботу з кадровим потенціалом та забезпечення умов для професійного росту педагогів.

. Із загальної кількості педагогічних працівників

• вищу кваліфікаційну категорію мають 14 чол. (54%),

• І категорію мають 6 чол.(23%),

• ІІ категорію – 3 чол. (12%),

• категорію «спеціаліст» - 2 чол. (11%).

• звання «старший учитель» – 9 чол.(35%)

• звання «учитель-методист» – 4 чол.(16%)

• звання «Відмінник освіти України» - 2 чол. (8%)

Показник педагогічних працівників із вищою та першою кваліфікаційною категорією становить 77%.

Моніторинг за кілька років свідчить, що відсоток вчителів, які підвищують свою кваліфікаційну категорію та отримують педагогічні звання зростає. Весь педагогічний колектив демонструє високий освітньо-кваліфікаційний рівень- 90 відсотків вчителів мають вищу освіту. В школі працюють досвідчені педагоги, 65 відсотків- це вчителі , які мають педагогічний стаж 20 і більше років, 26 відсотків мають досвід роботи близько 10 років.

Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва школою є близьким до демократичного, оскільки більшість рішень приймаються на основі рахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Проблеми спільно обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому реалізується.


Питання? Відповідь!

рейтинг
відповіді
перегляди
рейтинг0
відповіді1
перегляди251
рейтинг0
відповіді1
перегляди271
рейтинг0
відповіді1
перегляди225
Задайте Ваше питання
Для того, щоб задати питання на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.